מעקות אלומיניום למרפסת

מעקות אלומיניום למרפסת אולי נשמע לכם כמו רעיון להקים 'אתר בנייה' במרפסת שלכם, אבל האמת היא שאתם לגמרי לא מבינים כנראה על מה מדובר ועד כמה ניתן להפוך את השימוש בחומר הגלם ליפה ומיוחד.
מעקות אלומיניום למרפסת הם רעיון מעולה משום שאנחנו מדברים על חומר קל יחסית, כזה שניתן לעצב בקלות וכמובן, כזה שלא עולה הרבה כסף ובסופו של דבר 'קורע לכם את הכיס'.

אנחנו כאן, באופק מעקות ואלומיניום עוסקים בתחום כבר לא מעט שנים ולכן אנחנו רוצים לתת לכם מעט מניסיוננו על מנת שתוכלו להבין את היתרונות הגלומים בשימוש בחומר הגלם עבור מעקות אלומיניום למרפסת.

בין אם אתם חיים בבניין דירות ואתם מעוניינים לבצע רכישה של כל הדיירים ובין אם אתם חיים בבית צמוד קרקע, אנחנו בטוחים כי מעקות אלומיניום למרפסת 'ייסגרו לכם את הפינה' בחן רב.

אז למה אנחנו מחכים? בואו נכנס לעובי הקורה!

מעקות אלומיניום למרפסת, איפה הכול התחיל?

בתחילה מעקות אלומיניום שימשו כמובן בעיקר באתרי בנייה וכיוצא באלו. כאשר האלומיניום שימש כמחיצה בין אתר הבנייה למרחב שמחוץ אליו.

כמובן שמדובר על הפתרון הזול והנוח ביותר, הרי בסופו של יום , מה הבעיה להניח פשוט פיסה עשויה אלומיניום באמצע המרחב?

מעקות אלומיניום נכנסו לאופנה בגלל שתי תנועות. הראשונה, בגלל הצרכים הפרקטיים.

הצלחנו לעשות שילובים שונים כמו ייצור של מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית, כמו כן עיצוב של מעקות אלומיניום קליל באיזה אופן שנרצה.

למדנו לעשות עיטורים בעזרת האלומיניום, למדנו להפוך אותו למעשה למוצר יפה ונעים, כזה שיתאים לכל בית באשר הוא.

בנוסף, החדירה של מעקות אלומיניום התרחשה גם משום שמעקה אלומיניום החדיר אל תוך הבית אלמנטים ממרחבים 'תעשייתיים' מה שהפך לאחד האלמנטים החדשים בתחום העיצוב בשנים האחרונות.

החדירה של המרחב 'העירוני' אל תוך הבית הפך נפוץ והוא למעשה כמובן נולד בין היתר בגלל ההתייחסות הגדולה והולכת לאקולוגיה וסביבה והחשיבות של ניצול החומר 'עד הסוף', מחזור וכן הלאה.

כך שלא נופתע לגלות כי מעקות אלומיניום למרפסת הן מוצר שהפך נפוץ במקומות רבים.

מעקות אלומיניום למרפסת

מעקות אלומיניום למרפסת זה פרקטי

מעקות אלומיניום זה פרקטי בעיקר משום שבמרפסת אנחנו כמובן רוצים להניח משהו שיהיה עמיד לפגעי מזג האוויר.

בסופו של יום מדינת ישראל, בעיקר במרחבים הצמודים למישור החוף אבל לא רק, זה אזור חם ולח מספר גבוה של ימים בשנה.

כך שאנחנו היינו צריכים לחשוב איזה חומר יתאים למזג האוויר הזה וייתן את המענה הטוב ביותר לאורך זמן רב ככל הניתן.

כך מעקות אלומיניום למרפסת היו כמעט הפתרון הטבעי.

זה נכון שניתן גם להניח מעקות זכוכית למרפסת. אבל, היתרון כמובן של האלומיניום הוא בכך שניתן להישען עליו.

כך שמי שרוצה להגן על ילדיו הקטנים מגלישה חסרת אחריות מתחת לקו המעקה בלי לוותר על הנוף אבל תוך כדי שניתן יהיה להישען על המעקה, אנחנו באופק מעקות ואלומיניום מספקים גם מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית שיפתרו את הבעיה הזאת'.

אם אתם מעוניינים לעומת זאת להשתמש באלומיניום כדי לייצר מעקות אלומיניום בעלי עיטורים וכיוצא באלו כמובן שגם כאן אין שום בעיה וניתן בקלות להכין מעקות אלומיניום למרפסת שישדרו סטייל יותר 'אוריינטלי' מה שגם כן הפך אהוב על ידי ישראלים רבים.

מעקות אלומיניום למרפסת ולא רק

מעקות אלומיניום הפכו נפוצים לא רק במרפסת, היום אנחנו עדים לתופעה של כניסת מעקה אלומיניום גם למרחב הביתי כמו במקרה של מעקות אלומיניום למדרגות , בהם שוב אנחנו עדים לתופעה של חיבור העולם התעשייתי עם העולם של עיצוב הפנים.

המרפסת מלאה אפשרויות

המרפסת שלנו היא כמו 'מגרש משחקים' אחד גדול מלא אפשרויות. אנחנו יכולים להיעזר באלומיניום גם לשם כך.

על ידי הנחה של פרגולות אלומיניום עבור פתרונות הצללה שיהפכו את המרפסת שלנו למרחב נעים ונוח.

הרי אם יש משהו שלמדנו על בשרינו בשנת 2020 הוא שאנחנו צריכים ללמוד איך לנצל את הבית שלנו לפני ולפנים ואיך להפוך כל מרחב למרחב בו אנו יכולים קצת לצאת ולהתאוורר.

בדיוק בגלל זה חשוב שנייצר במרפסת שלנו מרחב נעים ונוח בו נוכל לבלות עם החברים והמשפחה שלנו.

על כן ההמלצה שלנו, על מנת לייצר מרחב נעים ונוח הוא להיעזר בחומר הגלם הפונקציונאלי והזול אלומיניום כדי לפתור את כל הבעיות העלולות לנבוע מישיבה במרפסת שלנו.

טיפ קטן מאיתנו: לפני שאתם מתקינים מעקה אלומיניום למרפסת, תנו לעצמכם זמן להתרשם מהאפשרויות העומדות לפניכם דרך האתר שלנו.

כך תוכלו להגיע ממוקדים ולדעת מה אתם מחפשים.

אנחנו כאן, באופק מעקות ואלומיניום כמובן עומדים לרשותכם כל הזמן, אבל אנחנו גם יודעים כבר מניסיון רב שנים כי אין כמו לקוח שיודע מה הוא רוצה על מנת שנגיע ביחד לתוצאה הטובה ביותר עבורו.

מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה: