התקנת מסתורי כביסה

התקנת מסתורי כביסה בדירה החדשה – רק על ידי מומחים!

מעצם טבעו, כל בניין – בין אם הוא מבנה ציבור, בניין מגורים או בית פרטי – כולל מערכות אלמנטים או אזורי שירות הנחוצים וחיוניים לתפקודו התקין, אך רובינו חושבים כי אזורי העבודה הם האזורים הכי לא אטרקטיביים מבחינה חיצונית, ולעתים אף פוגעים במראה האסתטי של חזית הבניין.

דוגמה קלאסית לכך היא חבלי כביסה, התלויים בחזית בנייני מגורים רבים, דבר שבלשון המעטה לא החמיא לנראות החיצונית של הבניין.

לאחר חיפוש אחר פתרון לצורך הבלתי ניתן להכחשה זה, בעלי נכסים הבינו- התקנת מסתורי כביסה הי הפתרון היעיל והאסתטי ביותר לבעיה זו. 

יתרונות התקנת מסתור כביסה

בימים בהם מזג האוויר לא מטיב איתנו, הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו זה איך נייבש את הכביסה שלנו בחוץ? בין עם מדובר בגשמים או אפילו סופת חול, הכביסה שלנו לא תתייבש כהוגן ובנוסף גם תצא בנזק.

אחד הפתרונות שרוב המכבסים פונים אליו הוא כמובן מייבש כביסה חשמלי. הרי ככה ניתן לייבש כביסה בכל מזג אוויר לאורך כל היום.

אך אם תתנו הזדמנות לייבוש כביסה בחוץ, תוכלו לראות כי התקנה של מסתור כביסה מאלומיניום תפתור עבורכם את רוב הבעיות איתם אתם נתקלים בזמן ייבוש הכביסה ותאפשר לכם אפילו חסכון במקום ובכסף. ייבוש בגדים במתלי חוץ בעלי מספר יתרונות בולטים, כמו חיסכון במקום וייבוש איכותי.

אך, למרות כל היתרונות, לאפשרות של ייבוש הכביסה על חבלי כביסה יש גם חסרונות:

  • בגדים עלולים להירטב שוב אם יורד גשם .
  • במצב שבו יש כביש ליד הבית, אבק מהכביש או זיהום אחר עלול לדבוק בכביסה.
  • אם שכנים המתגוררים בקומות מעל זורקים בדלי סיגריות על בגדים תלויים, הם עלולים לגרום לנזק, ואם שכנים מעשנים מלמטה, הדברים שלכם עלולים להיות רוויים בעשן סיגריות.
  • חזית הבית מהרחוב לא תיראה יפה מדי.

אבל, את כל החסרונות הללו אפשר לפתור בקלות על ידי התקנה של מסתורים לכביסה.

מסתור כביסה מביא איתו מגוון של יתרונות נוספים אשר לא משאיר ספק בכך שזה הוא הפתרון היעיל והאפקטיבי ביותר עבור הכביסה שלכם:

  • מסתורי כביסה מספקים פתרונות הצללה מצוינים עבור הבגדים שלכם, ומונעים מקריני UV מזיקות לפגוע באיכות הבגד שלכם בזמן הייבוש.
  • התקנת מסתורי כביסה תגן על הכביסה שלכם בכל מזג אוויר חל מגשם בימי החורף ועד סופות חול בקיץ.

התקנת מסתורי כביסה

  • אין ספק שמסתורי כביסה תורמים רבות לפן העיצובי של חזית הבניין ובזכות מגוון עיצובים וצבעים קיימים, מסתורי הכביסה יכולים להשתלב באופן הורמוני עם כל מעקה זכוכית או מתכת, בין אם זה מעקה זכוכית למרפסת או מעקה מתכת בגרמי מדרגות, התקנת מסתורי הכביסה תוסיף חן ותסתיר את חבלי הכביסה הפחות אטרקטיביים. 
  • התקנת מסתורי כביסה מסתפקת פרטיות מירבית בזמן ייבוש הכביסה  שלכם בחוץ, כך תהיו בטוחים שאף עובר אורח לא יחטט בכביסה הנקייה שלכם.

קריטריונים חשובים לפני התקנת מסתורי כביסה

לא משנה איזה סוג של מסתור נבחר, ישנם כמה מאפיינים שיש לקחת בחשבון לפני:

  • לפני ההתקנה יש צורך לוודא כי כל המחברים עשויים מחומרים אל חלד.
  • המחברים מסופקים עם אינדיקציה של העומס המרבי המותר, יש לבדוק כי הם חזקים במיוחד כדי למנוע תאונות לא רצויות.
  • התקנת מסתור כביסה הינה עבודה בעל אלמנטים בטיחותיים רבים ודורשת רמת דיוק מירבית, לכן יש תמיד לדאוג כי ההתקנה תתבצע על ידי בעל מקצוע מוסמך.
  • גובה התקנת מסתורי כביסה משפיע על תהליך ההתקנה, לכן יש להתייעץ עם המתקינים על תהליך ההתקנה מראש.

על מנת לדאוג שההתקנה שמסתור הכביסה תהיה אמינה, יש לקבע אותו באמצעות מחברים מיוחדים. מאוד חשוב בעת התקנה בחוץ, לשים לב לאמינות של הידוק.

החיבורים חייבים לעמוד בעומס ולתמוך במשקל של המסתור, שעלול להשתנות בזמן גשמים. כמו כן חייבת להיות צביעה אמינה, כדי לשמור על אריכות ימים של המוצר ולמנוע חלודה. חברת 'י. ד. אופק מעקות' תדאג לכך, שההתקנה של מסתור הכביסה שלכם תהיה אמינה, עמידה ובטיחותית שתעמוד בכל הסטנדארטים המחמירים ביותר. הסירו דאגה מליבכם, עם הצוות המקצועי של 'י. ד. אופק מעקות', המסתור שלכם יעוצב בדיוק לפי בקשתכם, יסופק עד הבית ויותקן במחיר המשתלם ביותר.

שאלות ותשובות

איך מתקינים מסתור כביסה?

ראשית, צוות מתקינים מוסמך מבצע מדידות בשטח, ולאחר מכן מתבצע תהליך התכנון והבקרה התכנונית.

במקומות בהם יש למשל מנועי מזגנים, לוקחים בחשבון את אחוז המרווח הנדרש, לאחר שכל המידות מוכנות, מתקינים את המסתור על חזית המבנה. 

כיצד אפשר להגן על הכביסה מצואת יונים?

התקנת מסתורי כביסה הוא פתרון מצוין שבעזרתו תגנו על הכביסה הנקייה שלכם מצואת יונים.

לאחר התקנת המסתור כל מה שעליכם לעשות הוא להרכיב רשת יונים על המסתור ובכך תמנעו את כניסת היונים למסתור עצמו, והכביסה שלכם תישאר נקייה. 

השמעת המאמר לכבדי ראייה: