מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית

נמאס לכם להתפשר על איכות? מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית משלבים הכול!

לפתרון רב שימושי, לעמידות יוצאת דופן ולעלויות משתלמות במיוחד, אלומיניום הוא הבחירה האידיאלית. החומר העמיד והחזק יאפשר לך להתקין מעקה גם במרחבי החוץ של הבניין שלך ללא כל חשש מבלאי או שחיקה כתוצאה מפגעי הזמן או מנזקי מזג האוויר.

הוא אינו מחליד והצביעה האיכותית בתנור מבטיחה כי לא יהיה צורך בעבודות תחזוקה או תיקונים לאורך שנים רבות.

מאחר ומעקה אלומיניום הוא קל מאוד לייצור ועשוי מחומר קל משקל, עלויות הייצור וההתקנה נמוכות מאוד ומאפשרות לך ליהנות מפריט המעוצב לפי דרישה במחיר משתלם במיוחד.

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית

  • מעקה בטיחותי במיוחד
  • עיצוב המשלב אלומיניום וזכוכית
  • חומרי גלם מעולים
  • מבחר דגמים מקוריים
  • עמידה בתווי תקן בינלאומיים
  • גימור מודרני
  • משתלב בכל סגנון
  • אידיאלי לבריכות
  • אווירה יוקרתית

לקבלת הצעת מחיר למעקה אלומיניום המעוצב בהתאמה אישית או למעקה זכוכית עמיד ואסתטי בזיגוג יבש המבטיח עמידות אופטימלית, ניתן להשאיר את פרטיך כעת באתר או להתקשר אלינו עוד היום.

אנו נשמח לעמוד עמך בקשר ולסייע לך למצוא את המעקה האידיאלי לצרכיך. פנו אלינו – אנחנו נתאים לכם מעקה שיהפוך את הבית שלכם לבטיחותי אך עם סטייל חסר פשרות.

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית
קטלוג תמונות
זמינות מיידית
איכות גבוהה
שירות לקוחות
פתרונות לכולם

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית - המידע המפורט

בשנים האחרונות, מעקות זכוכית הופכים לבחירה פופולרית ביותר. טכנולוגיות התקנה חדישות מאפשרות להתקין את המעקה ללא צורך בחומרי הדבקה ואיטום ולהלביש את לוחות הזכוכית אל תוך חריץ ייעודי במהירות וביעילות.

כך מתקבל מעקה שקוף בעל מראה אלגנטי מאוד. הזכוכית החלקה אשר אינה מאפשרת טיפוס על המעקה, הופכת מעקה זה לבטיחותי במיוחד לילדים.

לאורך השנים ביצענו התקנות מעקה זכוכית במבנים רבים תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ברמת השירות, בשיטות הייצור ובהתקנה, לאורך כל שלבי הפרויקט. למוצר מעקות זכוכית מראה ייחודי ונקי, המשדר יוקרה ואלגנטיות.

קיימים מגוון סוגי מעקות זכוכית: מעקות זכוכית למדרגות, מעקות לבריכה, למרפסת ועוד. ניתן להתקין את מעקות הזכוכית על גבי עמודים, לשתול אותם בבטון, על גבי מאנטים או לשלבם בכל סוג של מעקה קיים כמו ברזל או עץ.

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית למדרגות

מעקה זכוכית למדרגות מקנה עיצוב אלגנטי במיוחד למעקות אלומיניום. מעקות אלומיניום הן אביזר חיוני בבית, הממוקמות בסמוך לגרמי מדרגות, אך לא רק.

ניתן למצוא את המעקות במקומות נוספים, ביניהם – ליד גרמי מדרגות, ליד מרפסות שמש, ביציאה ממרפסות שירות ועוד.

התפקיד העיקרי של מעקות אלומיניום הוא לספק בטחון מפני נפילה, ולאחרונה, עם התקדמות תחום עיצוב הפנים ושדרוג מראה הבית, נוצר למעקות תפקיד נוסף – הן משמשות ככלי לעיצוב הבית.

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית תמונות

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית מעוצבים ויפים, אך בל נשכח את הסיבה בעבורה אנו מתקינים אותם – בטיחותנו ובטיחות ילדינו. אין בית שלא נמצא בו מעקה אלומיניום לצורך מסוים – חדרי ילדים, תינוקות, מרפסות, שירותים בבתים של אנשים מבוגרים ועוד.

כפי שאמרנו, ניתן למצוא מעקות מסוגים שונים: מעקה זכוכית למדרגות, מעקות עץ, מעקות נירוסטה, מעקות פליז, מעקות זכוכית ועוד. סוגים אלו נחשבים מאוד איכותיים, אך מעקה האלומיניום נחשב הבטיחותי והעמיד ביותר מבין כולם כיוון שהוא עשוי מחומר הידוע בעמידותו לאורך שנים.

לכן, מעקות אלומיניום למרפסת נחשבות לאיכותיות ויעילות ביותר הן כאמצעי למניעת נפילות והן כאמצעי להישענות ותמיכה. בבתים ללא מעקה זכוכית מחיר סיכון סיכון חיי האדם גבוהה, בבנייה כיום לא תראו בניינים ללא מעקה בטיחות על פי תקן כיום.

חברת אופק מעקות תייצר לכם סביבה בטוחה ויפה לחיות בה. קו מעקות אלומיניום וזכוכית של אופק מעקות מיוצר מפרופילי אלומיניום איכותיים היוצרים מוצר דקורטיבי ואיכותי שאינו מחליד ואינו מצריך טיפול.

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית למרפסות

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית – אז והיום

אם יצא לכם להסתובב בחדרי מדרגות בשיכונים ישנים וודאי נתקלתם במעקות הבטיחות הישנים שצבעו עליהם כבר כמה פעמים טובות כדי לשנות את עיצובם.

המעקות של פעם היו בעלי עיצוב סטנדרטי, מראה שבלוני וללא צורות מיוחדות.

מעקות אלומיניום של היום מעוצבים בצורות שונות ומיוחדות, כגון שילוב של מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית, לשם כך, משתמשים בציפוי חומרים כמו עץ, פליז, זכוכית, נירוסטה ועוד.

מעקות יכולים להיות שונים זה מזה במבנה שלהם ויכולים להיות בנויים בצורה ישרה, מעוגלת או מרובעת.

אצלנו באופק מעקות תמצאו מגוון מעקות אלומיניום בעיצובים שונים, כשכל עיצוב של מעקה תלוי בשימוש שלו ובעיצוב הכללי של הסביבה בו הוא נמצא.

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית מחיר

שאלות נפוצות בנושא מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית מספקות פתרון אסתטי ומודרני, עמיד בפני תנאי מזג האוויר וקלות לתחזוקה.

הזכוכית מעניקה מראה נקי ומודרני, משדרת אור ומאפשרת תצפית רחבה.

ניתן לבחור במעקות עם חומרים וגימורים איכותיים ולהתאים את הצבעים והעיצוב לסגנון הבית.

כן, מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית עמידות לגשם, שלג, רוח חזקה וקרינת UV.

כן, אנו מספקים מגוון גדלים של מעקות אלומיניום כך שניתן לבחור את הגובה והרוחב המתאימים למרפסת.

רוב מעקות האלומיניום בשילוב זכוכית ניתנות להתקנה גם במרפסת קיימת, וישנן אפשרויות התאמה למגוון סוגי סגנון בנייה.

השימור על פרטיות ניתן לשפר באמצעות זכוכית אטומה לראיה או זכוכית מטופלת שמספקת שקט ומניעת ראיה לתוך המרפסת.

כן, ישנם סוגים שונים של זכוכית המספקים אפשרויות שונות לשקיפות והפחתת הראיה.

אנו מספקים אפשרויות להוספת אבזור נוסף, כמו סורגים או רשתות, לספק פתרונות לכניסת חרקים ולשדרג את הפונקציונליות.

רוב המעקות קלות לתחזוקה, אך כדאי לנקותן באופן קבוע ולבדוק את מצבן לקיום תקופה ארוכה.

מאמרים בתחום מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית

השאירו פרטים ונשוב בהקדם
אופק מעקות אלומיניום וזכוכית

אופק מעקות ואלומיניום

אופק מעקות אלומיניום הינו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום. חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, חברתנו מהמובילות ביותר בתחומה, לחברתנו צוותים מיומנים מקצועיים ואמינים אשר נבחרים בקפידה.