פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולות אלומיניום בצפון – מה תמצאו אצל חברה איכותית?

בעוד בעבר הקמת פרגולה התאפשרה אך ורק באמצעות השימוש בעץ, כיום בזכות יתרונות האלומיניום ניתן ליהנות מפרגולות איכותיות ביותר ובמחיר שפוי.

אם אתם גרים באזור הצפון ומחפשים חברה לרכוש ממנה פרגולה איכותית מאלומיניום, הגעתם למקום הנכון.

בשורות הקרובות תבינו כיצד לזהות חברה שמציעה פרגולות אלומיניום בצפון הארץ שכדאי להתקשר עימה.

מדוע כדאי לכם להתקין פרגולה שעשויה מאלומיניום?

פרגולת אלומיניום היא הדבר הכי טובה שאתם יכולים לספק לעצמכם וזאת בשל מגוון היתרונות שהיא מציעה לעומת סוגי פרגולות מחומרים אחרים:

  • תחזוקה – את האלומיניום אין צורך לתחזק. היא אינה מחלידה, אינה רגישה למזיקים ועמידה לאורך זמן.
  • קלות משקל – בהשוואה לעץ, פרגולות אלומיניום הינן קלות משקל ולכן ניתן להתקין אותן בכל מקום, לרבות על גבי מרפסות תלויות משיקולי קונסטרוקציה ועומסים.
  • עיצובים – מתכת האלומיניום חזקה מאוד אך יחד עם זאת, היא גמישה לצרכי עיצוב. ניתן לבחור במגוון רחב של פרופילים, אפשרויות חיתוך ולקבל אותן בצבעים שונים. למעשה, ניתן אפילו להזמין פרגולות אלומיניום דמוי עץ וליהנות ממראה של עץ מלא, ללא שימוש בעץ.
  • מחיר – בכל הקשור לרכישת פרגולות אלומיניום מחיר העסקה זול הרבה יותר מפרגולות העץ (נעמוד על עניין המחיר בהמשך).
  • יציבות – כל עוד תתקשרו עם ספק פרגולות אלומיניום בצפון אשר מקצועי בעבודתו, תזכו בתכנון קפדני של הפרגולה אשר יבטיח יציבות גם כאשר מזג האוויר "משתולל" בחוץ.

אלו הסיבות מדוע אין שום צורך להמשיך ולהיות שבויים של העץ בהתקנת פרגולות.

פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולות אלומיניום בצפון – הסוגים שתוכלו למצוא

דיברנו כבר על קלות המשקל של האלומיניום והצגנו זאת בתור יתרון ברור על העץ הגושני הכבד.

את היתרון הנ"ל ניתן לנצל לשם תכנון כל סוג של פרגולה בהתאמה מלאה לצרכים.

האלומיניום מתאים לייצור פרגולות עצמאיות (שנתמכות לחלוטין על ידי קורות), פרגולות תלויות שמרחפות באוויר ופרגולות צמודות קיר שנשענות רק בחלקן על גבי קורות תומכות המעוגנות לקרקע.

התקנת פרגולות אלומיניום בצפון מותאמת אם כן לביצוע בין אם מדובר על פרגולות קטנות מאוד או פרגולות ענקיות, בגודל של 50 מ"ר ומעלה, תלויות או לא.

תוספות ושדרוגים אפשריים

כל עוד תשכילו להתקשר עם ספק פרגולות אלומיניום בצפון מוכר וידוע, הרי שתוכלו לקבל גם תוספות ושדרוגים אפשריים שיעלו את חוויית השימוש בפרגולה:

  • חיווט – פרגולות עשויות אלומיניום הינן חסינות אש כך שבאמצעות תכנון מתאים ניתן להעביר בהן חיווט לכל אורכן ובכך לנצל מכשור חשמלי מסוגים שונים. באופן זה ניתן ליישם תאורת לד כשגם האפשרות של התקנת מאוורר תקרה לפרגולה היא דבר אפשרי.
  • הגנה גם בחורף – רק התקנת פרגולות אלומיניום יכולה לכלול מרזב מובנה ושיפועים שונים לכל אורכה לאיסוף המים. התוצאה הסופית היא כיסוי מלא והגנה מפני חדירת גשם כך שהרצפה שתחת הפרגולה נשארת תמיד יבשה.
  • הצללה מלאה – פתרונות הצללה שונים יכולים לעזור בהגנה מלאה מפני השמש ובהתאמה אישית של מידת החדירה של האור לפרגולה. ניתן לעשות זאת באמצעים שונים כגון רפפות חשמליות או כיסוי בד שנאסף חשמלית לקסטה נסתרת.

מכל זאת ניתן להבין כי אתם מחפשים פתרונות הצללה למרפסת או לגינה שבאמת יהיו שווים את הכסף, פרגולות מאלומיניום הן בדיוק מה שאתם זקוקים לו.

אישורים ומחירים

  1. חוק הפרגולות משנת 2014 תורם לכל מי שמחפש פרגולות אלומיניום בצפון ובשאר אזורי הארץ. חוק זה עוזר לכל המעוניין להתקין פרגולה בביתו במינימום הזמן והבירוקרטיה.
    למעשה, חוק זה קובע כי רק פרגולות גדולות, בשטח של למעלה מ- 50 מ"ר מחוייבות בהיתר בנייה, שגם הוא ניתן בהליך מזורז. משום שבאזור הצפון ישנה מגמה לאשר את הפרגולות הללו מבחינת תוכניות התב"ע, אין סיבה כי לא תתקינו אחת שכזאת אצלכם.
    עבור פרגולות קטנות של עד 20 מ"ר כלל אין צורך בדיווח או אישורים כלשהם ועבור פרגולות בינוניות נדרש אישור קונסטרוקטור ודיווח אך לא היתר בנייה.
  2. בבואכם לרכוש פרגולות אלומיניום מחירים שונים יוצעו בפניכם. המחירים מתחילים מ- 650 שקלים למ"ר (כולל מע"מ) וזאת על פרגולות עצמאיות.
    ככל שהפרגולה גדולה ומורכבת יותר לביצוע מבחינה אדריכלית כך המחיר עולה. בחברת אופק מעקות ואלומיניום תוכלו למצוא את כל סוגי הפרגולות במחירים הוגנים ולשדרג את המתחם שלכם בצורה נהדרת.
    פרגולות אלומיניום למרפסת ולחצר הן תחום ההתמחות שלנו ונשמח לצרף גם אתכם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו. זהו המקום לרכוש בו פרגולות אלומיניום באיזור צפון. נסו ולא תתאכזבו.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה: